tisdag 1 september 2015

I min brevlåda: The Bookish box augusti 2015

Jag har fått en rolig box hem i brevlådan igen. Den här gången är det The Bookish box igen, min tredje i ordningen och den här månaden var helt klart min favorit! Är så kär i delar av innehållet!!!


Temat var "Books in Alderaan Places" och det fanns så mycket fint i lådan!

- En t-shirt i underbar blå färg med citat från A wrinkle in time. En bok som stått på min TBR-lista i evigheter och som jag nu äntligen beställt hem från biblioteket att läsa. Verkar slurp-lovande!

- Ett halsband från Rich love shop med texten "I'll cross the sky for you" från fina fina Eleanor & Park. 

- En headwrap med Tardis-motiv. Jag kan inget om Dr Who men bandet är grymt coolt. Har redan använt flera gånger. 

- ett doftljus med doften "Maze Runner". Tyvärr tål jag inte doftljus men jag har planer för det ändå:)

- ett Tardis-bokmärke. Återigen, har inte sett ett enda avsnitt av Dr Who men jag gillar bokmärket ändå. 

Som extra innehåll fick man med ett kort som ger en en månad gratis prova på av Oyster unlimited som verkar vara en amerikansk motsvarighet till Readly, dvs prenumerationstjänst på e-böcker. Får se om jag testar på det. 

Som sagt, en fin box! Återkommer snart med vad jag fann i min senaste Owlcrate. Också ett coolt paket som dock orsakade lite huvudbry...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar