måndag 22 juni 2015

Unboxing video: The Book(ish) Box, juni

Idag fick jag ett spännande paket på posten. Så spännande att det fick bli ett vlog-inlägg idag! Det syns inte aaaalls på mig hur ivrig jag är över att öppna paket... Haha... Undrar ni över något som fanns i boxen kommentera gärna. Skriv också gärna vad ni tycker om min video, vill ni se fler unboxing-videos på kommande boxar?


Boxen heter The Book(ish) Box och kommer från Appraising Pages.
För att prenumerera går du in här. Juliboxen är slutsåld men det går att ställa sig på väntelistan för augustiboxen.

The Book(ish) Box kostar $29,90, frakt på $10 tillkommer. Går säkert diskutera om det är prisvärt eller inte, men jag gillar att ha t-shirts ingen annan bär så för mig är det här toppen! Att dessutom få hem ett överraskningspaket varje månad är guld! Jag hade tidigare Glossybox men eftersom jag ytterst sällan sminkar mig kändes det till slut lite onödigt...

Uppdate: kom på att det kunde vara en poäng att nämna storlek och så på t-shirten. Det finns en storlekstabell på hemsidan som är bra att följa. Liksom många andra amerikanska t-shirts är storlekarna ganska små. I normala fall ligger jag någonstans mellan M och L och i den här valde jag XL som passade perfekt. Och tyget är så mjukt. Redan invigt den och jag gillade verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar