lördag 4 april 2015

En besvikelse


Dag 4: En besvikelse. Jag älskar verkligen omslaget på den här, skulle kunna ha det på väggen då det är SÅ fint men tyvärr kommer jag aldrig in i boken så jag har fått ge upp den. Varken handling eller språk tilltalar mig. #enbesvikelse #bokutmaningapril

Tillägg: Den här boken skulle jag ha läst i Bloggdalas bokcirkel till i början av januari men det gick bara inte. Det är inte många böcker längre jag inte tar mig igenom alls, med det här blev tyvärr en av dem. Känns jättetråkigt, framför allt då Hoi Förlag var snälla att skicka både denna och uppföljaren till alla deltagare i cirkeln och jag blev så förälskad i omslagen. Men går det inte så går det inte och då kan jag inte göra mer åt saken. Den här blev årets första DNF (did not finish), en riktig besvikelse. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar