tisdag 10 mars 2015

Boklusens bokbyte - var med du också!

Bokbyten är en riktigt kul grej. Jag har de senaste månaderna varit med i två bokbyten på Nellons bokblogg och utöver det att det ger nya kontakter i bokbloggarvärlden är det såklart jättekul att få hem ett bokligt och spännande paket i brevlådan.

När jag såg att Boklusen anordnar Bokbyte kunde jag såklart inte låta bli att anmäla mig. Kraven för att vara med är att du ska ha en aktiv bokblogg (minst 4 månader gammal och med inläggsfrekvens på minst 2 inlägg i veckan) och ha en postadress i Sverige. 



Ju fler anmälda ju roligare blir det ju så gå in och läs Boklusens inlägg och anmäl dig du också!!! Sista anmälningsdag är den 15/3 så du har till på söndag på dig.

Innehållet i mina två senaste bokbyten:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar