måndag 1 december 2014

Månadens läsning: November 2014

Böcker som lästes i november:
112. Hannah Kent - En mörderska bland oss 
113. Johanna Lindbäck - Kanske ihop 
114. Eva Susso & Moa Eriksson Sandberg - 8 saker du aldrig skulle våga
115. Laini Taylor - Blod & stjärnstoft
116. E. Lockhart - We were liars
117. Shannon Hale - The Goose girl
118. Maria Turtschaninoff - Maresi: krönikor från Röda klostret

Antal böcker: 7
Barn och unga: 2
Unga vuxna: 4
Vuxen: 1
Fakta: 0

Antal sidor: 2073
Ljudböcker: 0
Böcker på svenska:  5
Böcker på engelska: 2
Recensionsexemplar: 2

Månadens bästa: We were liers berörde mig djupt och sitter kvar i minnet långt efter läsningen.
Månadens besvikelse: Ingen, november var en bra läsmånad.
Månadens överraskning: The Goose girl. Varför väntade jag så länge med att läsa den?

Kommentarer: November var kanske ingen kvantitativ månad men de böcker jag läste höll väldigt hög kvalitet. Ovanligt att jag recenserar alla böcker jag läser under en månad dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar