tisdag 28 januari 2014

Dag 01 – Bästa boken du läste förra året

Jag läste väldigt många bra böcker 2013 så det är inte helt lätt att välja. Så här i efterhand inser jag såklart att det finns en given favorit. Det finns ingen annan bok jag går och kramar på jobbet ibland bara för att den är så fin. Nu i slutet av månaden kommer den ut i Storbritannien och jag är riktigt sugen på att nu köpa mig ett eget ex. Den innehåller nämligen tidigare ej publicerat material och även en tecknad serie, låter oemotståndligt! Jag pratar såklart om Fangirl.

Och igår fick jag stora nyheter berättade för mig. Berghs förlag som i vår ger ut Rainbow Rowells Eleanor & Park har även köpt rättigheterna till Fangirl! Lyllo alla er som ännu inte klivit in i Cath, Simon och Baz underbara värld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar