söndag 8 december 2013

Weekendbreak med Fangirl-rekommendation

Sitter återigen på ett tåg men den här gången på väg norrut. Ursäkta att det inte kom någon recension. Skulle skriva klart den och sedan tidsinställa men sen började det står strula med tåg och SJ gick ut och rekommenderade alla att i stort sett stiga av tåget och återvända till Stockholm. Jag fortsatte med förhoppning att hamna någonstans och efter många om och men hamnade vi till slut i ett översvämmat Malmö. Efter kanonhelg är jag fulladdad med energi som förhoppningsvis kommer synas även här :)

Det var många av er som inte bekantat er med Cath och Levi i fantastiska Fangirl. Jag måste få hänvisa er till min recension av boken och råder er att köpa och läsa, den är SÅ fin! 

Ska luta mig tillbaka och fortsätta läsa De odödligas regler men ville bara titta in och meddela att jag återkommer när jag är på Uppländsk mark igen.

Heldag i Köpenhamn

På ugglespaning på Illum. 



1 kommentar: