söndag 20 oktober 2013

I min brevlåda v. 42

Det har varit en rolig vecka i min brevlåda. Det har dolt sig något i den nästan varje dag =)


Mörk ängel av Laini Taylor är ett recensionsexemplar från Bazar förlag, tack så mycket! Dags att avverka ytterligare en bok från Listan och det är kul att det blivit översatt till svenska. 

Från Harlequin fick jag recensionsexemplar av Alice i zombielandet av Gena Showalter, Tyst av Hannah Harrington, De odödligas regler av Julie Kagawa och Återvändarna av Jason Mott, stort tack till er också. Jag prenumererade faktiskt på Harlequin Kärlek och familj när jag pluggade eftersom det var ungefär så tung litteratur jag mäktade med parallellt med all kurslitteratur, men sen sa jag upp min prenumeration. Merparten av böckerna ovan kommer från deras teen-satsning som ska bli spännande att läsa!

Modernista skickade recensionsexemplar av Legend av Marie Lu och Drömgångare av Samantha Shannon. Fantasy och scince fiction - låter riktigt spännande.

Susanne Bolls Det enda rätta och Stockholm octavo som är skriven av Karen Engelmann är utgivna av Damm förlag och följde med hem efter Forma Books bloggträff. Den förstnämnda är redan utläst så recension kommer snart!

Nu måste jag verkligen beställa den där bokhyllan, det går inte in fler i existerande bokhyllor om jag så skulle använda kofot.

3 kommentarer:

  1. Hej! Hur kom du i kontakt med Modernista, via mejl? :)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig hög :) du är inte ensam om att behöva utöka bokhyllorna, i november måste det bli ett besök på ikea för min del

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är inte dum den:-) vår bokhylla är beställd, nu ska den bara dyka upp. Har tyvärr fallit för stringhyllor, så fint, men dyrt :(

      Radera